CZY MASZ
UKOŃCZONE
18 LAT?

ARE YOU
OVER THE AGE
OF 18?

Wirówka

12/05

Rośniemy w siłę,
inwestujemy i…
mamy wirówkę!

Rośniemy w siłę, inwestujemy i… mamy wirówkę!

Realizujemy kompleksowy program inwestycji. Cel jest jeden, produkować piwo bardzo wysokiej jakości. Definiować tą jakość tylko wyżej, podnosić poprzeczkę, dać możliwości rozwijania kreatywności sobie i zapraszania znakomitych piwowarów by warzyli w naszym mieście.

Zaoferujemy niespotykany w tej klasie browarów wachlarz technologiczny. Jednym z jego elementów jest WIRÓWKA. To bardzo ciekawe urządzenie, które zmniejszy klika ryzyk jakościowych, poprawi naszą elastyczność, uspokoi produkcję. Pozwoli też zwiększyć wachlarz produktowych piw.
Wirówka polepsza jakość piwa, szczególnie styli gdzie nie powinno być drożdży. Np. Pilsa. Jeśli drożdże są mogą z czasem autolizować w butelce i to właśnie pogorsza jakość.
Niewiele browarów kraftowych posiada wirówkę. Częściej zastępuje się ją filtracją. Filtry są dużo tańsze, ale gorsze jakościowo. Na filtrach pozostaje dużo smaku i aromatu, szczególnie chmielowego. Wirowanie pozwala oddzielić drożdże, natomiast pozostawia związki białkowe, polifenole, olejki chmielowe, które normalnie mogą zostawać na filtrach.
Wirówka poprawi również klarowność piwa. Pozwoli nam też ujednolicić zmętnienie piw drożdżowych, mętnych. Przez wirówkę można przepuścić nawet Hefeweizena. Wirówka poprawi zatem walory wizualne. Obniży ryzyko różnic jakościowych, z warki na warkę.

Inwestycje, o których wiele pisaliśmy na przełomie roku poprawią jakość produkowanego piwa na wszystkich etapach. Od ziarna po pakowanie. Jakość chmielenia przez użycie HopGun’a, zaraz po fermentacji, przez użycie wirówki. Potem przepływowy flash pasteurizer i na końcu bardzo profesjonalny rozlew. Synergia powinna dać widoczny efekt.

Poprawimy stabilność oferty, która jest kluczem do zapewnienia ciągłości dostaw. Cel ten jest dla nas wielkim priorytetem i to on mobilizował najbardziej. Wykonaliśmy wspólnie z naszymi partnerami wielką pracę związaną z edukacją i przekonaniem do konkretnych piw. Stała dostępność przesunie nas w nowy etap – pozwoli budować codzienną konsumpcję. Chcemy by handel i picie kraftowych piw przestało być loterią, zakupem w kategoriach „co tam macie tym razem”.

Core to dziś już 7 piw. WRCLW Pils, WRCLW Roggenbier, WRCLW Hefeweizena i WRCLW Schöps. SALAMANDER Pale Ale, AIPA oraz Black IPA. Już dziś obejmuje piwa od najjaśniejszych po najciemniejsze, od lekkich po mocne. Zawiera piwa jęczmienne, pszeniczne i żytnie. Cieszy nas sukces Schöspa. Idzie on przebojem. Ma status core’owego i chyba o to nam wszystkim chodziło. By był warzony i dostępny. Już zawsze.

Więcej na Plany inwestycyjne 2017

NEWSLETTER

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

-
mautic is open source marketing automation