Dofinansowane ze środków Unii Europejskiej

CZY MASZ
UKOŃCZONE
18 LAT?

ARE YOU
OVER THE AGE
OF 18?

WRCLW Schops

17/02

Szukamy Ambasadorów projektu Schops

Wybieramy Ambasadorów w 5 dzielnicach WRCLW

Projekt odtworzenia słynnego wrocławskiego Schöps’a i jego warzenie we WRCLW jest dla nas czymś wyjątkowym. Rozszerza się zespół ekspertów, projekt jest rozpisany na wiele miesięcy, premiera piwa będzie wyjątkowa i medialna. Więcej informacji na https://100mostow.pl/blog/2016/02/08/breslauer-schops/

 

schops

 

 

By pokazać to wszystko chcemy stworzyć grupę Ambasadorów tego projektu. Wybieramy Ambasadorów w 5 dzielnicach WRCLW

Co oferujemy?

  • ekskluzywna degustacje Schöps’a uwarzonego próbnie 13.11.2015 w Browarze Distelhäuser Brauerei
  • zapoznanie się z opiniami ekspertów po ich analitycznej i sensorycznej ocenie w marcu 2016
  • spotkanie z ekspertami na temat historii samego stylu i smaku
  • możliwość spotkania piwowarów: Mateusz Gulej – piwowar Browaru Stu Mostów; Andrzej Urbanek – znawca piwowarstwa i historii wrocławskich browarów, od lat zbierający informacje dotyczące dawno zapomnianych stylów piwnych w archiwach na Dolnym Śląsku i w Niemczech; John M. Brauer – EBC Executive Officer, The Brewers of Europe w Brukseli, Roland Andre – dyrektor techniczny i szef produkcji Distelhäuser Brauerei
  • udział w warzeniu Schöps’a we WRCLW – początek lipca 2016, w Browarze Stu Mostów • udział w przedpremierowej ekskluzywnej degustacji we wrześniu 2016 w Browarze Stu Mostów
  • udział we wrocławskiej premierze w dniu prezentacji dla piwowarów z całego kontynentu, gości Sympozjum European Brewery Convention i członków Brewing Science Grupa – 20 września 2016
  • możliwość śledzenia projektu powstawania identyfikacji wizualnej i etykiety piwa – powstającej we wrocławskim Studiu Graficznym PLANTACJA, pod kierunkiem Grzegorza Twaroga.

Czego oczekujemy po wyborze?

  • chęci bycia Ambasadorem odtworzenia najbardziej wrocławskiego stylu piwa i dzielenia się swoimi wrażeniami z mieszkańcami WRCLW. Min. informacji na Twoim facebook’owym profilu, że jesteś Ambasadorem Projektu WRCLW Schops, publikacji informacji o postępach projektu; relacji z wizyt w Browarze, spotkań, warzenia i premiery; jeśli relacji zdjęciowych to z hashtagiem #WRCLWschops
  • przekonania, że jest to projekt ważny, który tak jak przed laty samo piwo, może dziś przynieść miastu sławę a mieszkańcom dumę. Liczmy na wzbogacenie naszych piwowarskich kompetencji. Warzony we przez 200 lat Schops (poł. XVII – poł. XVIII w.) miał ogromne znaczenie dla stylu życia i diety wrocławian, o tym piwie pisali kronikarze i poeci – o tym wszystkim warto wrocławianom przypomnieć, opowiedzieć

Kto może zostać Ambasadorem projektu WRCLW Schops?

  • Każda pełnoletnia osoba, która chce nim być i przekona do swojej kandydatury ludzi na Facebooku
  • Miłośnik piwa, pasjonat historii, kuchni, smakosz, każdy kto ma świadomość jaka przygoda ze smakiem nas czeka. Odtwarzamy coś, co bardzo smakowało naszym przodkom! Ambasador musi wiedzieć, że zmierzy się ze smakiem sprzed 250 lat. Będzie miał kilka okazji by lepiej zrozumieć ten smak i kilka miesięcy by wyrobić sobie własną opinie.

Jak będzie wyglądał wybór Ambasadorów?

  • Wybierzemy 1 osobę z każdej dzielnicy WRCLW: Psie Pole, Fabryczna, Krzyki, Śródmieście i Stare Miasto
  • Będziemy publikować posty uruchamiające głosowanie dla kolejnych dzielnic. Pod nimi będzie można wstawić zgłoszenia zawierające opis + zdjęcie i zbierać lajki. Opis ma przekonać do Twojej kandydatury. Opis i zdjęcia pojawią się w komentarzu, przez co cały czas będzie można śledzić sytuacje „kto prowadzi”.
  • My będziemy promować głosowania, zachęcać do udostępniania tych prezentacji i do tworzenia na Fb Wydarzeń pt. Pomagamy Jankowi Kowalskiemu zostać Ambasadorem projektu WRCLW Schops
  • Głosowania będą trwały 7 dni dla każdej dzielnic. Wygrywa największa liczba like’ów przy kandydaturze zamieszczonej w komentarzu (opis i zdjęcie).
  • Początek głosowania już w niedzielę. Oto kalendarz:

    Fabryczna 21.02 – 28.02
    Psie Pole 23.02 – 1.03
    Krzyki 25.02 – 3.03
    Śródmieście 27.02 – 5.03
    Stare Miasto 29.02 – 7.03

  • Wynik będziemy ogłaszać sukcesywnie. Nieprzewidziane sytuacje i skargi rozpatrywać będziemy indywidualnie. Jeśli zajdzie podejrzenie kupowania lajków będziemy je weryfikować.