Dziękujemy za poparcie
Ucieszyła nas już sama nominacja. Przyszła po dwóch miesiącach od otworzenia browaru. Choć miało na nią zapewne wpływ to, że Browar rozpoczął komunikowanie swojej misji pół roku wcześniej. Odwoływano się w niej do kluczowych decyzji jakie podjęliśmy chcą stworzyć zupełnie nową jakość. Byliśmy bezkompromisowi, przyciągnęliśmy do siebie ludzi, którym takie podejście też odpowiadało. Postawiliśmy na klasyczna technologie rzemieślniczej produkcji piwa, ale na najwyższych na świecie standardach, pełną innowacji. Docenioną przez pokolenia wrocławskich browarników. Postawiliśmy na urodę browaru jako „zakładu produkcyjnego”. Stąd kraftowe Ferrari – określenie jakie przylgnęło do Browaru. Postawiliśmy na klimat miejsca. Bazując na charakterze przemysłowego budynku i terenu wokół, ale adaptując go wraz z zespołem doświadczonych wrocławskich projektantów. Postawiliśmy na marki stworzone we WRCLW, czerpiące z historii miasta. Na design dający szansę dotarcia do ludzi, którzy nie znają smaku piwa. Do czasu rozstrzygnięcia Plebiscytu zdążyliśmy objechać całą Polskę by pokazać WRCLW. Zaczęłyśmy eksportować piwo, skromnie na razie, ale wszystko przed nami. Zaprosiliśmy do WRCLW znakomitych bawarskich piwowarów, którzy uznali, że można zrobić na Długosza piwo jakiego nie ma w Niemczech. Staramy się komunikować wartości kraftu bo mogą pomóc naszemu miastu w XXI wieku, w walce o ludzi utalentowanych i niepokornych.
Mamy nadzieję, że te wszystkie głosy oddane na nas pomogą uświadomić jak piwo i browary są ważne dla tożsamości i prosperity WRCLW. Możecie na nas liczyć. Rewolucja jest w nas. W naszej odwadze i bezkompromisowości. Mówimy o tym codziennie, w wielu miejscach. Bardzo dziękujemy za poparcie. Marzy nam się by każdy robił to co sprawia mu satysfakcje. By nic i nikt nikomu jej nie odbierał. Rzemieślnicze piwo i wolność twórcza z nim związana stają się symbolem naszych pragnień. GoWRCLW!