Obecne czasy stawiają przed światem piwnego kraftu nowe wyzwania. W Browarze Stu Mostów od dawna wiemy, że prowadzenie biznesu w sposób społecznie odpowiedzialny to jedyny właściwy kierunek, dlatego systematycznie wprowadzamy proekologiczne innowacje i staramy się działać w myśl zasady Zero Waste.
Kolejnym etapem dla nas stało się wprowadzenie nowego opakowania dla naszych piw – puszki. Mimo, że jest ona obecna w Polsce od dawna (jako popularne opakowanie dla piwa koncernowego), to w przypadku piw rzemieślniczych – ledwie raczkuje. Chcemy to zmienić!
Wierzymy, że ludzie tworzący piwo rzemieślnicze, jak i jego miłośnicy to osoby doceniające jakość oraz świadome, co jest wartościowe, a co nie. Dlatego chcemy głośno mówić o zaletach puszki jako opakowania przyjaznego dla środowiska, energooszczędnego, nowoczesnego i, wbrew błędnym opiniom, idealnego dla piwa.
Tym samym rozpoczynamy kampanię pod nazwą PUSZKA 2.0, do której może dołączyć każdy poprzez odpowiedzialne decyzje zakupowe!
Więcej informacji na ten temat Kampanii PUSZKA 2.0 znajdziecie tutaj.