„Wenecja Północy” to jedno z określeń Wrocławia, które pochodzi z wyjątkowej w skali Europy liczby przepraw wynikających z charakterystycznego położenia miasta. „Miasto stu mostów”, bo jest ich ponad sto, daje możliwość przeprawy mieszkańcom przepływających przez stolicę Dolnego Śląska kilku rzek i kilkunastu strumieni. Woda od zawsze była ważna dla Wrocławia. To wzdłuż niej powstały najważniejsze instytucje, to ona ukształtowała charakter miasta. Woda jest również ważna w produkcji piwa i jest jego głównym składnikiem.
Browar Stu Mostów został założony niemal 5 lat temu właśnie we Wrocławiu – mieście z kilkusetletnią piwowarską tradycją, mieście spotkań i stu mostów. Browar warzy piwo, które tworzy najpiękniejsze mosty: między ludźmi, miastami i krajami. Między historią, teraźniejszością i przyszłością. I poprzez markę WRCLW, w ramach której, warzy klasykę w nowych aranżacjach, chce oddać hołd rzekom, historii i tradycjom Wrocławia.
W ciągu naszej kilkuletniej działalności odbyliśmy niezliczoną ilość spotkań, przeczytaliśmy morze opinii naszych klientów, przyglądaliśmy się zmieniającemu rynkowi. Wychodząc naprzeciw aktualnym trendom i oczekiwaniom naszych klientów, zmieniamy prezentację produktów marki WRCLW – marki najsilniej kojarzącej się z miastem. Etykiety zostaną wzbogacone motywem rzeki, a na jej tle pozostaną symbole miasta, które towarzyszą naszym produktom od początku. Styl piwa będzie bardziej widoczny, a tekst etykiety przedstawiony w czterech językach – polskim, angielskim, niemieckim oraz hiszpańskim.
Niebawem kolejne zmiany. Rzeka bowiem nigdy nie stoi, a my, wraz z nią wciąż płyniemy do przodu.
Za rebranding odpowiedzialna jest wrocławska Plantacja Studio.