Dofinansowane ze środków Unii Europejskiej

CZY MASZ
UKOŃCZONE
18 LAT?

ARE YOU
OVER THE AGE
OF 18?

Wizz Air

08/12

Prosimy zapiąć pasy.
Trzecie Urodziny
Browaru czas zacząć!

5 milionów ludzi na 3 Urodziny Browaru!

I my mamy prezent dla WRCLW. 5 milionów ludzi w 40 krajach przeczyta o tym, że WRCLW Stolicą Dobrego Piwa jest. Tyle czytelników ma dwumiesięcznik dystrybuowany na pokładach wszystkich samolotów Wizz Air.

Wrocław ma wiele atutów, a my nie mamy oporów by opowiadać o nich każdemu na świecie. Wyszła z tego opowieść o nowej fali, sile wrocławskiego środowiska, roli jaką piwo zawsze odgrywało i znów odgrywa w życiu mieszkańców, o liczbie piwowarów i studentów, Wrocławskim Festiwalu Dobrego Piwa, wspaniałych pubów i multitapach, o naszej konsekwencji i współpracy, o tym co czyni nas jedną z najciekawszych piwnych destynacje w Europie.

Pokazaliśmy miasto bogate, otwarte, z pięknym rynkiem i setką mostów, miasto które było Europejską Stolicą Kultury 2016, a które coraz częściej określa się również jako Stolica Dobrego Piwa. Wrocław, który ma wyjątkowe eventy, już 7 browarów rzemieślniczych, najwięcej w Polsce piwowarów domowych, zakochanych w krafcie kucharzy i producentów regionalnych produktów. Który ich spotyka i promuje. Opowiadaliśmy o historii i o nas wszystkich, którzy w 3 lata sprawiliśmy, że piwo stało się we Wrocławiu częścią szerszej dyskusji na temat smaku. W tym nasz Browar, który pędzi (tu mogło paść jakieś porównanie), który wspiera wiele lokalnych inicjatyw, integruje środowisko pracowników wszystkich byłych browarów, no i na potęgę edukuje.

Przekonaliśmy do tego, że kraft we Wrocławiu jest naturalną ewolucją. Że miasto, które warzyło piwo przez 800 lat powraca do stanu normalnego. W którym ludzie mogą pić piwo i nie boli ich głowa. W którym mogą iść na piwo i dobrze się przy tym bawić, iść większą grupą, rodzinnie, tak jak miliony ludzi w krajach, w których to co lokalne i to co było dobrą tradycją przetrwało. Autorzy artykułu mieli świadomość, że to wpływy czeskie i niemieckie pomogły nam stworzyć tak bogatą kulturę piwną. Dostali od nas materiały na temat WRCLW Schöps – piwa, przy którym „słodko jest żyć i słodko umierać”, które jest „wspaniałym pożywieniem całego miasta”. Zacytowali historyków i kronikarzy.

Mówiliśmy o tym, że ożywienie kultury piwa we Wrocławiu jest nasza wielką motywacją. To dlatego współpracowaliśmy z piwowarami i historykami, aby jak najwierniej odtworzyć oryginalny smak WRCLW Schöpsa. To dlatego chcemy warzyć piwo, które tworzy najpiękniejsze mosty. Między ludźmi, miastami i krajami. Między historią, teraźniejszością i przyszłością.

Cudowny prezent. Pierwszy taki zrobił nam w marcu 2015 Ryanair. Przysłał do nas Taste of Traveling by opisać ofertę i magię miejsca. Dziś do rekomendacji wielu magazynów i touroperatorów dołączyły linie lotnicze Wizzair. Dziś wspólnie uczymy wymawiać “vrots-wav” i kojarzyć z twórczym klimatem pełnym dobrego piwnego rzemiosła. GoWRCLW! Na trzecie urodziny Browaru. Na zdrowie! Wersja elektroniczna artykułu na http://wizzmagazine.com/

Zapraszamy na Urodziny. Startujemy już dziś: www.facebook.com/events/2112454788982815/

Pełną ofertę weekendu urodzinowego mamy na https://100mostow.pl/blog/2017/12/01/urodziny-2

A żeby poczuć jak to się wszystko pięknie układa – zachęcamy do lektury ogłoszonego 3 lata temu Manifestu – https://100mostow.pl/manifest/