Rok temu, gdy uświadomiliśmy sobie, że w 2025 roku skończymy 10 lat uznaliśmy, że czas przyjrzeć się naszej marce z zewnątrz. Dlatego w 2024 przeszliśmy proces rewizji strategii marki i komunikacji Browaru Stu Mostów, a w efekcie tego procesu podjęliśmy decyzję o odświeżeniu naszego wizerunku. Nową strategię marki opracowaliśmy przy wsparciu Klementyny Sęgi i Mariana Misiaka, który jest także autorem nowego systemu identyfikacji wizualnej.
Nasza nowa identyfikacja opowiada naszą historię oraz misję, którą jest budowanie mostów – pomiędzy lokalnością a globalnymi trendami, historią a innowacją i ludźmi z różnych środowisk i kultur. Jednocześnie, chcemy mocniej podkreślać, że jesteśmy z Wrocławia – Miasta Stu Mostów i że myśl o Wrocławiu jest we wszystkim, co robimy. Kanały Odry i most w logo symbolizują te połączenia. Czujemy, że droga którą przeszliśmy (od małego start-upu do jednego z najlepiej rozpoznawalnych browarów kraftowych w Polsce i na świecie) sprawiła, że mamy solidne podstawy, jesteśmy pewni naszych celów i wartości oraz na dobre zapuściliśmy mocne korzenie w naszym pięknym Wrocławiu.
Dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami przez ostatnie 10 lat! Bez Was nie byłoby Browaru Stu Mostów.
P.S. W 2025 roku będziemy świętować – obserwujcie nas, bo już niedługo ogłosimy więcej informacji na temat niespodzianek, które przygotowaliśmy z okazji urodzin.